Hirdetés
Divat

Kabátkák hóesésben?

2657

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de mi szinte sehol, vagy csak nagyon nehezen találunk téli kabátot magunknak. Pedig nincsenek magas elvárásaink, legyen csinos, meleg és praktikus, ne fázzunk benne, de ne hassunk egy jól megtermett hóembernek se.

Hirdetés

Pár hete szántam rá egy egész szombatot a legmegfelelőbb szövetkabát megtalálására, meleg, téli, dzseki-szerű kabátom már van, úgyhogy elegáns szövetkabátot akartam. Arról első körben lemondtam, hogy az a szövetkabát meleg is lesz, és még tökéletesen passzolni is fog. Megfigyelésekkel tudom alátámasztani, hogy meleg, bélelt szövetkabát nem létezik, tehát maradnak a nem túl vastag - mondjuk ki: szemtelenül vékony, nem fűtő - darabok. A következő gondot a méret okozta, a legkisebb kabátok is hatalmasak voltak rám. Arról szinte rögtön lemondtam, hogy az ujjuk pont jó lesz, hiszen valószínű az én karjaim hossza túl rövid a konfekciómérethez képest, ez nem a gyártók hibája. Miután négy plázát is bejártam  már olyan szövetkabáttal is megelégedtem volna, amely nem meleg, nem kétszer akkora mint én, az ujja meg egye fene, lehet hosszabb a kelleténél. Miután tucatnyi boltban tett sikertelen keresgélés után ennyire visszaszorultak az elvárásaim, találtam egy kabátot, ami hellyel-közzel megfelelt, persze hatalmas kompromisszumok árán.

Téli(?)kabátokért, klikk a képre!

De nem csak én, Zsófi sem talál kabátot. Mi van azokkal a vásárlókkal, akik praktikus - tehát meleg, nem derékig érő - és csinos kabátot akarnak, de nem szövetet, nem is ormótlan hatalmas csillogó pufidzsekit, és nem sportoláshoz valót síbérlettartóval? Lehetetlen, az ő igényeinek egy bolt kínálata sem felel meg. Arról már ne is beszéljünk, mi a helyzet, ha esetleg arra vetemednénk, hogy színes, netán mintás, vidám kabátot kívánnánk meg.

Vajon miért nem bélelik be jobban a szövetkabátokat? Vajon miért nem hosszabbak a sportosabb kabátok? Miért nem lehet csinos, de nem szövetből készült kabátot venni, ami mondjuk még vízálló is egy kicsit? A szőrme és irha korszak letűntével mintha nem sikerült volna kialakítani a női kabátok új generációját.

A mai kabát kínálat több mint furcsa tehát. Először is, ha belenézünk a galériába, láthatjuk, hogy a kabátot viselő modelleken még harisnya sincs, ráadásul balettcipőt vagy magas sarkú szandált adtak rájuk. Ez mennyire helytálló? Vajon milyen melegek lehetnek a kabátok? Milyen éghajlati övben tudjuk téli szövetkabátunkat meztelen lábakkal és tűsarkú szandival felhúzni? Persze tisztában vagyunk azzal, hogy divatból sok őrültséget elkövetett az emberiség, de akkor is kellene a boltok polcain olyan kabátoknak lennie, amelyek az évszak időjárásának megfelelnek, amikben nem fázunk föl és meg?!

Ha már őrült divat, akkor ott vannak a háromnegyedes ujjú szövetkabátok. Nekem személy szerint nagyon tetszenek, hosszú kesztyűvel állati jól néznek ki egy magazin hasábjain, de nem a Blahán ácsorogva villamosra várva a mínusz tíz fokban. Jól néz ki a háromnegyedes ujj, de akkor háromnegyedes ujjú felsőt kell alávennünk, vagy lógjon ki a pulcsink ujja a kabát alól, és arra húzzuk rá a hosszú szárú kesztyűt? És egyáltalán...

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Nov
26
boriska írta:
engem a 9-es inkább emlékeztet egy blúzra, mint kabátra
14:00
2
Nov
26
lillababy írta:
én se találok. Azaz a h&m-ben volt egy szövetkabát, ami 80% gyapjús, szóval annyira nem vékony, de abból meg nem volt méret:(
14:04
3
Nov
26
cortina írta:
Nekem a rózsaszín tetszik. Csak más színben jobb volna. De a lányon így is jó.
A többit nem értettem. Rövid ujjú télikabát? Az mi?
14:30
4
Nov
26
asdf írta:
nagyon szép, egész jó áron kapható szövetkabátok vannak az ázsia centerben, én ott vettem!
14:38
5
Nov
26
Manna25 írta:
Őszintén teljesen igazad van. Bár én találtam egyet a Promodban. Állati nagy szerencsém volt, bár a pénztárcám igencsak megkönnyebbült tőle :(
a vastagabb télikabátomat évekkel ezekőtt vettem. Szerencsére nem rí le róla mikor volt divat mert nagyon egyszerű, praktikus, jó meleg és nem utolsó sorban nem nézek ki benne bálnának. :)
14:47
6
Nov
26
babacska írta:
Én már kikészültem idegileg emiatt. ... :) Tegnap is összeszedem a maradék optimizmusomat. Hátha talán ma...talán ma rámmosolyog Fortuna... Erre...áh...szerintetek? Mindenhol tucatáru, vagy förtelmesen undorító szabású kabátok... Már ott tartok, hogy veszek anyagot és a varrónőmmel varratok egyet minta alapján.
14:48
7
Nov
26
Jannan írta:
en regebben a piacra jartam ki kabatot venni, van egy nagyon jo szovetkabatom is onnan, de nincs tulbelelve (regen-regen, amikor meg gyerek voltam, akkor eskuszom nekem voltak a legrondabb, legvastagabb, legcsunyabb szurke es kek szinu kabataim, de imadtam, mert utalok fazni.)
most gorogorszagban dolgozom, es itt az ugymond kinaiak is tele vannak jobbnal jobb ruhakkal( olasz, torok ruha a legtobb)
kabatbol is vannak szinesek is (na jo, rozsaszint meg nem lattam)
otthon mindig problema volt a kabat (es egyeb ruha) vasarlasaval
a kepen lathato kabatokrol meg az a velemenyem, hogy szegeny divattervezo biztosan nem fazott meg fel, es nem volt vesegyulladasa
14:49
8
Nov
26
winetoo írta:
Áh, a 11-es naggggyon jó! Hol lehet ilyet szerezni???
14:52
9
Nov
26
winetoo írta:
Tévedtem: a 10-es a nagyon jó!!!
14:52
10
Nov
26
doresz írta:
Oké,helyzet a következő: rám jelenleg teljesen igazak a leírtak szó szerint.
Van kb. három szövetkabátom,szóval eddig minden télen megfagytam.Most jutottam el oda,hogy nem érdekel ,idén meleg kabátom lesz. Hát emberek én már a new yorkerbe is bementem kínomban,annyira nem találtam semmit.Egyszerűen katasztrófa.Eléggé kiakaszt a helyzet és ráadásul atom hideg van :'(
Már az sem érdekelne mennyibe kerül csak találjak.
15:13
11
Nov
26
zzs írta:
egyetértek, végre hogy valaki úgy gondolja mint én: télen az első hogy ne fagyjak meg.
én sajnos könnyen megbetegszem és kb nyáron is állandóan fázom :P, úgyhogy a jelenlegi kabátom a ronda de finom kategóriába esik - nagyon meleg, ámde kevésbé csinos. ebből azonban már azóta elegem van mióta megvettem kb, úgyhogy állandóan télikabát keresésben vagyok de 1. nemakarok vékony szövetkabátot mert egyenruha és vékony, 2. nem akarok derékig érőt, 3. nem akarok pimpes szőrös pufidzsekit 4. más kínálat nincs :)
szóljatok ha valaki látott már az idei szezonban meleg, hosszú, vízálló és nőies darabot...
15:16
12
Nov
26
zzs írta:
ja és hozzátenném hogy a vékony szövegkabátok általában szűkek is, tehát nem lehet alájuk pulcsit venni, ha viszont nem szűk akkor egyrészt nem csinos másrészt kurvakényelmetlen 5 pulcsival rohangászni ha az ember bent is tartózkodik a nap folyamán. ezért kéne 1 de legalább meleg kabát. tehát WTF, mit gondolnak a kabátgyártók, nem kaliforniában vagyunk, itt már most mínusz ötezer fok van :(
15:19
13
Nov
26
medit írta:
Hát ismét eltaláltátok a témát. Ugyanebben a cipőben járok, csak én pont nem szövetkabátot keresek, inkább "pufidzseki"-félét, viszont FEHÉRBEN.
Na, ilyen nem létezik. Fehérben csak szövetkabátot láttam (bkv-val járóknak nem ideális, hetente tisztíttathatnám?!) Pufi kabát van krémszínben, és/vagy igénytelen kivitelben.
Összesen 2 db fehér pufi kabátot találtam eddig, az egyik hasig sem ért, a másik viszont bőven bokáig - ja és mindkettő tolltöltetű volt, ami nálam kiesik (allergia).
Nem értem!
15:20
14
Nov
26
pipitanc írta:
én csizmát nem találok sehol:( pedig tök egyszerű az elképzelésem és egy csomó lányon láttam ahhoz hasonlót mint amilyet szeretnék,de fogalmam sincs hol vehették
15:25
15
Nov
26
ismeretlen írta:
én a h&m-ben találtam, egyetlen darab volt belőle, félre is tettettem, mert épp nem volt nálam egy huszas... aztán megvettem. qrvameleg. dzseki anyagú, térdig ér, cippzáros. jó, na. a tavaly beszerzett szuper csini Zara, piros szövetkabátomban majdnem szét fagytam. enyhébb napokon jó lesz, meg amikor már majdnem tavasz lesz... szép kabár antipraktikus, a praktikusban meg eleve úgy nézünk ki, mint egy rőzsegyűjtőnéni a havasokban
15:28
16
Nov
26
ismeretlen válaszapipitanc írására:
meg kell kérdezni!
először köszönsz, majd megdícséred - ettől duzzad a mája és nem lesz elutasító -, majd rákérdezel. ja és mosoly:D
15:28
17
Nov
26
Zeldah írta:
én találtam egy egész meleg szövetkabátot a h&m-ben, nem vagyok pesti, de fel szoktam menni vásárolni...hát, nagyon nehéz kabátot találni!
15:44
18
Nov
26
Zeldah írta:
én találtam egy egész meleg szövetkabátot a h&m-ben, nem vagyok pesti, de fel szoktam menni vásárolni...hát, nagyon nehéz kabátot találni!
15:44
19
Nov
26
Zeldah írta:
én találtam egy egész meleg szövetkabátot a h&m-ben, nem vagyok pesti, de fel szoktam menni vásárolni...hát, nagyon nehéz kabátot találni!
15:44
20
Nov
26
Zeldah írta:
én találtam egy egész meleg szövetkabátot a h&m-ben, nem vagyok pesti, de fel szoktam menni vásárolni...hát, nagyon nehéz kabátot találni!
15:44
21
Nov
26
Zeldah írta:
én találtam egy egész meleg szövetkabátot a h&m-ben, nem vagyok pesti, de fel szoktam menni vásárolni...hát, nagyon nehéz kabátot találni!
15:44
22
Nov
26
Zeldah írta:
én találtam egy egész meleg szövetkabátot a h&m-ben, nem vagyok pesti, de fel szoktam menni vásárolni...hát, nagyon nehéz kabátot találni!
15:44
23
Nov
26
Zeldah írta:
én találtam egy egész meleg szövetkabátot a h&m-ben, nem vagyok pesti, de fel szoktam menni vásárolni...hát, nagyon nehéz kabátot találni!
15:44
24
Nov
26
Zeldah írta:
én találtam egy egész meleg szövetkabátot a h&m-ben, nem vagyok pesti, de fel szoktam menni vásárolni...hát, nagyon nehéz kabátot találni!
15:44
25
Nov
26
Zeldah írta:
én találtam egy egész meleg szövetkabátot a h&m-ben, nem vagyok pesti, de fel szoktam menni vásárolni...hát, nagyon nehéz kabátot találni!
15:44
26
Nov
26
Zeldah írta:
én találtam egy egész meleg szövetkabátot a h&m-ben, nem vagyok pesti, de fel szoktam menni vásárolni...hát, nagyon nehéz kabátot találni!
15:44
27
Nov
26
Zeldah írta:
BOCSÁNAT:S csak azt írta, h nem küldte el
15:45
28
Nov
26
SamyBaby írta:
Időszerű a téma, én is múlt héten voltam Pesten kabátot venni, naivan azt gondoltam, két és fél óra elég lesz arra, hogy találjak egy olyan fekete szövetkabátot, amiben van bélés, csinos, és nincs ki belőle a hasam. Háát, sikerült jól felbosszantanom magam, mert amiket találtam eszméletlen drágák voltak ahhoz képest, hogy semmi bélés nem volt bennük és undorító volt a szabásuk. Végülis találtam egyet egy butikban, ami még elfogadható, de ez sem elég vastag... Azt hittem, csak nekem nagyok az elvárásaim, vagy rossz üzletekben kerestem normális télikabátot, de úgy látszik nagyon nem...
15:57
29
Nov
26
nozzika írta:
na igen, ez nálam is mindig nagy hercehurca. mert ugye ha olyan meleg, hogy a mínuszokat meg sem érzem benne, akkor ha lemegyek a metróba, akkor ájuldozhatok, ha nem akarom magamról hipphopp lekapni. ha meg aláöltözök, akkor minimum egy mérettel nagyobbat kell venni. ha kicsit sportosabb, akkor rögtön csak derékig ér, ha meg van térdig érő fazon, akkor dupla annyiba kerül, és valamiért már soha nem olyan melegek, mint rövidebb társaik.
én idén tavasszal vettem leárazva a c&aban egy aranyos kiskabátot, ami érdekes módon nem pufi, mégis nagyon meleg, és kívül gyapjú, belül steppelt, vastag bélés. nagyon szeretem, csak nem elég hosszú, és mivel elég hangsúlyos kockás, vigyázni kell az összeöltözésnél. minden évben megpróbálkozok, hogy végre megtalálom a Kabátot, de idáig még soha nem jártam sikerrel. :(
16:11
30
Nov
26
silentscream írta:
most akarok venni egy kabátkát. de félek én sem jutok majd semmire. van egy régi elegáns szövetkabátom. túl elegáns. meg van egy átmeneti épphogycsak derekat fedő bőrdzsekim. na mármost szeretnék egy picit bélelt fenék alá érő szövetkabátot ami nem fekete:D olcsón. persze, lehetetlen. kíváncsi vagyok mi lesz. vagy nem veszek semmit, vagy beleszeretek egy drágába...
16:23
31
Nov
26
morgan írta:
Nekem az aebercrombibol van 1 nagyon jo telikabatom, meg 2004 telen vettem, akkor 16990 forintocskaert. Mondanom sem kell 1 het alatt behozta az arat a minusz 10 fokos hidegben.
Majdnem bokaig er, szteppelt, vastag, van kapucnija is, de nem toll kabat es fekete szinu. (olyan, mintha 1 hatalmas zsakba lennek huzva). Imadom! :)
Hasonlot par eve a zaraban lattam, de az nem volt ilyen vastag, mint az enyem. Szoval a kutya hidegben csak azt veszem fel, a divat meg ilyenkor nem erdekel, mert legalabb nem fazom. :)
16:23
32
Nov
26
doktorneni írta:
Ez tényleg nagyon időszerű cikk, a probléma ismerős.
Nekem főleg azzal van a bajom, hogy szín ügyben a kabátkínálat = fekete, szürke,piros. A pirosat utálom, a szürke öregít, a fekete uncsi. Olyan jó lenne valami vidám színű kabátka...vagy legalább egyedi szabású.
Keresgéltem eddig is, de úgy döntöttem,hogy hétfőn végigjárom a Háda turkálóit,ott vannak nagyon minőségi kabátok is. Igaz,hogy ahhoz képest nem a legolcsóbb, de max. 8-10ezerért lesz télikabim...
17:29
33
Nov
26
Curiosa írta:
Szépek, de én fáznék bennük.
A legjobb kabátom,ami nagyon meleg és csinos az a moncler daunen jacke. Térd alattig ér, derekán vastag övvel. Drága, de egy életen át szolgál.
17:47
34
Nov
26
bettiepage írta:
á én sosem veszek itthon kabátot. évek óta nem találok normálisat. vagy turkálóban esetleg, a külföldről behozott kabátok jók. a legutóbbi téli kabátom ukrajnából van, előtte meg tel avivban vettem, biztos, hogy nincs itthon olyan senkinek:)
17:47
35
Nov
26
reny írta:
Én most vettem nemrég, egy szövet kabátot 18.000-ért :S :D Nagyon szép elegáns,combom közepéig ér, és meleg is, a gallérjáról le lehet gombolni a szörmét. De ezt nem a mindennapokra hordom!Arra vettem tavaly egy nagyon jó barna kabátot, az sem volt olcsó,de megérte, mert még azóta is bírja. :) Meg kb egy hónapja vettem a Szegeden a plázában egy nagyon jó kis átmeneti fekete kabátot, imádom:D
17:49
36
Nov
26
taen írta:
Nekem van egy gyönyörű szövetkabátom, amit tavaly vettem. Szürke, hosszú, kapucnis, és MELEG. Abban a kabátban még sosem fáztam, pedig tavaly aztán tényleg hideg volt. NA jó, szoknyában azért nincs melegem benne, de azon kívül remekül melegen tart. Gyapjú amúgy, százalékot nem tudok mondani, de ma közölték pont, hogy szúr, ha átölelnek, szóval gyapjú, ez tuti.
Nekem valami kis dzseki kéne, mert ez a hosszú kabát tényleg nem praktikus a mindennapokra.
17:55
37
Nov
26
katabata írta:
Szívemből szól a kabátkeresés... Ami jól néz ki, abban megfagyok, ami meleg, abban meg kitömött jegesmedvének érzem magam... Tavaly mindenképp be kellett szereznem egy újat, reménytelen volt. így aztán egy jellegtelen fekete szövetkabátban húztam ki a telet :( Attól tartok idén is ez vár rám, bár holnap felkerekedek körbenézni: hátha megtalálom az igazit. De most már annál lejjebb nem adom. :D
18:01
38
Nov
26
Neela írta:
" Milyen éghajlati övben tudjuk téli szövetkabátunkat meztelen lábakkal és tűsarkú szandival felhúzni?"
A mai kabátok és csizmák autósoknak lettek tervezve. Belibeg-kilibeg az autóból. És még csak vizes sem lesz a cipője, mert mélygarázsban parkol.
Kiakasztó mi van, főleg kabátfronton. Dupla pulcsiban járok minden télen, mert a szövetkabátomban egy kis selyembélés van, ami semmit nem ér, ráadásul még a szél is átfúj rajta. Csizmával ugyanez, a talpáról ázik be, ha hó van! És persze lefagy benne a lábam.
Még ősszel figyeltem meg, h ez a legújabb a pulcsiknál is: vagy rövidujjú, vagy a hasamig kivágott, vagy pedig ilyen kis bolero, a köldökömig nem ér le! Én nem tudom kinek tervezik ezeket, de elképesztő, mennyire nem praktikusak...:(
18:08
39
Nov
26
ismeretlen válaszaNeela írására:
Nem véletlenül nincs szövetkabátom..:P És nem nézik ki benne bálnának..:) És 8-10e között volt, mint azt valahol valakinél láttam, az pedig manapság nem drága.
18:15
40
Nov
26
xxxxxx írta:
nahát nem vagyok egyedül... én is éppen egy hónapja bosszankodok hogy ki képes ennyi pénzt kiadni olyan dolgokra amikben fel/megfázik?
nem csak a kabátok,a csizmák is kiakasztóan, de persze nyáron is szoktam szörnyülködni a dolgok minőségén, csak iylenkor még jobban kijön mennyire kispórolják az anyagot mindenből.
összességében véve az üzletek kínálata: SILÁNY!
nincs 50 ezrem egy kabátra, mellesleg az is ugyanolyan fosztogatás, hiszen egy télikabát munkadíjjal és anyagdíjjal kb 5-8 ezer forintba kerülhet felsőhangon, nekem ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy nem érzik-e tisztességtelennek ezt a gyártók? ugye sok embernek nem is adnak lehetőséget más választásra csak vagy eszkimó leszel, vagy felfázol. vajon hány lány küszködik vesebajjal minden télen emiatt?
mindenesetre aki talál jó kabátokat(leírás a cikkben), vagy jó csizmát (meleg, nem bumfordi, nem velúr - tisztíthatatlan, nem ázik be, vastag a talpa, nem sima a talpa - elcsúszol, a bélés az orrába is leér! ha van, nincs 10 centis sarka - max 3-4) az szóljon. köszi! (ja, és egyik se essen szét két hét alatt)
(felső árhatár: kabátra 25 (jujj ez már sok:(, de ha megéri...), csizmára 30-35 - ismét szívem fájna de ami megéri az megéri.)
18:40
41
Nov
26
katabata válaszaxxxxxx írására:
Egyszer már leírtam valamelyik street fashion-be, hogy csizmában szerencsére megtaláltam a Nagy Ő-t :D a vaterán rendeltem a vintageboots-tól. Meleg (hiper vastag bélés), made in poland (!), nem ázik be, nem csúszik, van egy kis csinos sarka (3-4 cm) és szuperül néz ki, mindenki csak dicséri meg kérdezi honnan van. Használtan volt meghirdetve, de semmi nem látszott rajta. Tényleg semmi. Tiszta bőr. Mindez postaköltséggel együtt 7000 HUF-ba fájt. De azóta is imádom. (Bocs, aki ezt már olvasta egyszer, tényleg nem fizetnek a reklámért, csak nagyon elégedett vagyok vele.)
18:54
42
Nov
26
zoldtara írta:
Én is találtam magamra való szövetkabátot, én nem fázom benne, természetesen kínai :) röhej vagy sem, 38-as a méretem, de a plázákban az L-es méret fel sem jön....amit vettem, az M-es, és tökéletesen áll :)
19:14
43
Nov
26
Sila írta:
Ha van egy kis eszetek elmentek egy turkálóba és körülnéztek!
Nekem szerencsém volt, egy baromi jó gyapjú kabátot találtam, pont az én méretem, pedig hosszabb a karom az átlagnál. 74% gyapjú és nagyon meleg. Csinos, karcsúsított fekete dupla gombsorral. Új cuccokat is lehet találni, ha esetleg szempont lenne. És nem utolsó sorban GAP kabát!!
Leszoktam a bolti ruhavásárlásról pont az itt felsorolt okok miatt: még a drága sem biztosíték a minőségre, hát még ha megfagyok benne... Ne vicceljetek!
20:10
44
Nov
26
Jucc írta:
én sem találok. kész, ennyi. nem is keresem. átmenetiben lesz a tél. jobbat nem tudok. SEHOL, ismétlem sehol nincsen olyan kabát, amilyet én szeretnék:( na.
20:32
45
Nov
26
csombolyka írta:
Hát a témához csak annyit, h a mostani kabátok már annyira el vannak számozva h rám nem csupán az XS-es, de még az XXS-es is nagy.
Pár éve még bőven benne voltam az S-M kategóriába.
Most meg a gyerek 158-as méretet kell keressem...
Wbruááááá!!!!
20:37
46
Nov
26
csombolyka válaszaJucc írására:
nyugi, én is az átmenetiben vészeltem át az előző telet... fáztam is rendesen :(
20:38
47
Nov
26
ismeretlen írta:
Ja, hogy ezek télikabátok? Én blúznak vagy max. blézernek néztem őket, és gyanítom, kb. ennyit is védenek a hidegtől... De ez azért kéééész: rövid ujjú kabát....
A magam részéről tökéletesen elégedett vagyok a majdnem bokáig érő ormótlan, fekete bőrkabátommal. Évek óta hű társam, és semmi pénzért le nem cserélném. :) Gyakorlatilag egy átmeneti kabátról van szó, de mivel egyáltalán nem vagyok fázós, telente is ezt szoktam hordani. Van azonban két irhakabátom is, amik szintén nem divatosak, de melegek, mint a kályha. Ezeket mínusz 10 fokban szoktam felvenni. :)
20:51
48
Nov
26
Bettyblue0722 írta:
nekem a piros tetszik, de az mr más téma h télikabátnak alkalmatlan.legalábbis nekem
én is keresek most egy kabátot ami szerintem nem létezik:D ...ami nőies,nem annyira röveid de nem is nagyon hosszu,illik a cuccaimhoz,nagyon nagyon meleg,de annyira h még jól is nézzek ki benne....
szóval...igen...ez lehetetlen
20:57
49
Nov
26
ismeretlen válaszaxxxxxx írására:
A pécsi Tamarisban láttam álmaid csizmáját, 35 000 forintért. Én a magam álmai csizmáját 4000 forintért vettem, bőrös turkálóban vadiújan (még az eredeti ára is rajta volt), az is tökéletesen megfelel a te leírásodnak.
21:00
50
Nov
26
scarlett írta:
egy hete találtam meg A kabátot, igaz itt kinn Németországban, de a választék kb ugyanaz mint otthon... nem kevés keresgélés után C&A-ban akadtam egy elfogadható darabra, 17ezerbe jön ki átszámolva és MELEG, amit sehol máshol nem tapasztaltam kabáttapogatás közben -ez szerintem is felháborító és baromira nem értem, miért jó ez nekik.

szóval A kabát tiszta fekete, karcsúsított, háromnegyedes és szövet, szóval remélem évekig kitart, mert nem szeretnék ezen a tortúrán egyhamar átesni. ja, hogy színesben meleget? háhá, álmaimban!
21:16
51
Nov
26
lolababa írta:
ismerős a történet, múlthéten szinte egész héten kabát után rohangáltam-és alig akartam elhinni,h a szövetkabátokból már a minimális bélést is kispórolják.nem akartam feketét sem+szürkét sem,egyrészt mert van,másrészt meg már tavaly is pirosra vágytam, így a szemem a pirosra éleztem ki...majdnem megvettem egy majdnem full gyapjú kabátot a springfieldben,amikor észrevételeztem h 0 bélés van benne, semmi selyem,semmi más.aztán megtaláltam a nyertest a mangoban. :) juhhé. a rövidujjú trópusi téli kabátok nagyon viccesek,btw.
21:19
52
Nov
26
Bettys írta:
Teljes mértékben egyet tudok érteni a cikk írójával!Már tényleg gáz,ami télikabát kínálatnak mondható!Épp most voltam én is vadászaton!kb ugyanezekkel az elvárásokkal,csak én kikötöttem,h szövetkabátot mégegyszer nem veszek,csak majd ha mindenhová kocsival járkálhatok,és nem kell félórákat állni a hidegben,stb,stb. Pedig most csak szövetben lehet nőies,elegáns darabokat találni!:@ úgyhogy...legvégül,mikor már minden reményt feladtam,és bejártam kb 25üzletet úgy,h még az ár sem érdekelt,ha megtalálom az igazit...szóval végülis találtam egy dzsekit,ami kicsit hosszított,de inkább csajos,mint sportos...szóval megvettem,hozzáteszem elég potom pénzért!Mert persze ami igazán tetszett volna,abból nem volt méret,vagy hülyén állt rajtam!Ez se olyan tökéletes,de inkább mint a fagyhalál!Mert az anyagot kispórolják,és mégis drágák a kabátok!:S Lehet,h azok a csontkollekciók,akik(amik) reklámozzák ezeket a kabikat nem fáznak a mínuszokban,de én azért vacogtatom a fogaimat,sőt vacognak azok maguktól!:S Vagy szimplán azt hiszik a gyártók,h mindenki kocsival furikázik!

Ha már a télnél tartunk,fejtegethetnénk akár a csizmakínálatot is,m az is "magáért beszél"!!!:S
21:21
53
Nov
26
rezonancia írta:
Ha ezekben a kabátokban kellene -5 fokban hóesésben vagy szélben gyalogosan bandukolni akkor meg is érdemelnétek a tüdő gyulladást hihihihihihihihihi
21:21
54
Nov
26
whitetulip írta:
tényleg szinte szánalmas a téli kabát felhozatal..:S tavaly egyszerűen nem tudtam új kabátot venni..:S van egy 4éves retro kabátom, akkor nagyon boldog voltam vele, ráadásul 40ezer Ft volt, összevont karácsonyi ajándék volt mindenkitől, 15évesen nagy szám volt nekem..:) és még mindig az a legmelegebb, és legnormálisabb kabátom..sosem fáztam még benne...szerencsére nem divatjamúlt, bélelt zöld erősebb szövésű anyagból van, nagy zsebei vannak, nem csinál belőlem hóembert, és a hossza is jó..:) van egy zara kabátom is, az szövet, dzseki fazon, de alul övvel lehet összehúzni..azt csak a enyhébb téli napokon lehet hordani...szeretem a retro kabátom, de szeretnék már egy kicsit elegánsabbat is venni..:(
21:25
55
Nov
26
whitetulip válaszaxxxxxx írására:
egy nike póló anyagdíja, és munkadíja kb. 30Ft, úgyhogy szerintem a kabát is max pár száz..így a halyzet még elszomorítóbb..:(
21:29
56
Nov
26
micu írta:
egyetértek! botrány, hogy nincs egy kabát ami igazán meleg lenne, és még valamennyire nőies is. én valami szép világosszürkét szeretnék, közepesen hosszút. 2 éve vettem a zarában egy nagyon csinos kabit, a mai napig megkérdezik honnan van, de esküszöm összement azóta és a derekam teljesen kilóg :S
21:41
57
Nov
26
ukimama válaszamedit írására:
A tom Tailorban nagyon szép fehér kabát, amilyet szeretnél (én olyan néztem feketében). 27 ezer forint, de nagyon jól néz ki. Kicsit hosszabb szabású és igényesen kialakított pufikabát!
21:54
58
Nov
26
loulee írta:
2 vagy 3 hete a bershkában vettem egy gyönyörű fehér szövetkabátot, de már most túl hideg van hozzá :( viszont a stradivariusban nagyon szép és naggggyon meleg kabátok vannak.
22:10
59
Nov
26
katusbabus2 írta:
nekem a hármas van m
s szinben,és elég meleg.idén télen rohadt mázlim volt,mert három kabátot is találtam magamnak,ebből kettőt meg is vettem, a harmadikat azért nem ,mert szőrme és féltem,hogy valaki meglincsel miatta:(
és végre van sportos és elegáns kabátom is.
22:12
60
Nov
26
vercsykeee írta:
Még nem gyártották le azt a kabátot ami nekem megfelelő lenne az idei télre. Nincs nagy igényem, csak olyat szeretnék amiben jólérzem magam és meleg!
22:37
61
Nov
26
Kataa írta:
Szívemből szól a cikk! Felháborító, hogy egy bélés nélküli kabátért képesek 20-30ezer vagy annál is több forintot elkérni. Nem adnék egy vékony kabátért ennyit.
VISZONT ma a H&M-ben találtam egy sötétkék szövetkabit, combközépig érő, dupla gombolású, igaz ebben sincs bélés, DE le volt árazva 22ről 11ezer forintra. Úgy vagyok vele, hogy ennyit könnyebb szívvel adok ki egy szövetkabátért, mint a 2-3szorosát. Úgyse találok sokkal vastagabbat. A mérete is jó, S-es vagyok, M-est vettem és kipróbáltam még az üzletben aláfér egy vastag kötött pulcsi és akkor sem áll nagyon rosszul.
A -10fokokra meg van egy 2évvel ezelőtti vastag, szintén combközépig érő, szőrös kapucnis fekete Zara kabim. Abban még sosem fáztam, úgyh ezzel a kettővel remélem elleszek a télen.
22:38
62
Nov
26
Katyerina írta:
Ezek a kabátok hogy lettek összeválogatva? Sok ezek közül még átmeneti kabátnak se jó, nemhogy nagyobb hidegre... Ez a háromnegyedes ujjú kabát meg szerintem elég fura...
23:04
63
Nov
26
DeliaSky írta:
Tényleg nagyon silány a kabátfelhozatal, most fekete szövetkabátban járok, meg van egy lilám is, egyik sem az igazi, de ha arra várnék, már rég odafagytam volna egy buszmegállóba. Fura olvasni, hogy itt mindenki fázik, közben meg minden második csaj, akit látok, valami semmi kis átmeneti vagy bőrkabátban jár, és az is alig ér a köldökükig. Normálisak ezek? A tél nem arra való, hogy az ember mutogassa magát, aki szép, az kabátban is szép :D
A csizma meg a másik, abból sem találtam még meg a Csizmát, de vettem már azért egyet, hogy ne fázzak fel/meg stb. Az üzletek kínálata: vagy velúrcsizma, amiből egy csomó tetszik, de a velúr beázik, ráadásul csak díszcsizmák általában, mert bélése nemigen van. Aztán van a tízcentis sarkú bokából és hosszúszárúból, hát kösz nem. Amúgy is megálmodtam, hogy ezen a télen eltöröm valamimet, ezt nem tetézem magassarkúval is. Vannak az ormótlan bakancsszerűk, nocomment, vagy a ronda fűzős kínai sztájl, meg a weszkócsizma, amiből nem sok szépet láttam még. Ami meg tetszene, az negyvenezernél kezdődik, annyit meg sajnálok kiadni rá. Mondjuk Street Shoesban egész jókat látni, szerintem mind a csizmával, mind a kabáttal kapcsolatban futok még néhány kört :S
23:48
64
Nov
27
Tziazy írta:
Én tavaly a tél végefelé találtam egy kabátot, de már előtte is nagyon szemeztem vele, csak akkor még 33000 forint volt :S Tehát a telet átmeneti kabátban millió pulcsival alatta vészeltem át. Aztán a tél végefelé megvettem kb.17000-ért az áhított kabátot :) Nem fázok benne, nem vagyok benne bálna és világos lila színe van, ami eszméletlenül teszik. :D Egyébként nagy csoda, hogy találtam egy ilyet mert nagyon nehezen választok magamnak ruhákat.
00:07
65
Nov
27
Tziazy írta:
Ja és a legjobb, hogy sekin sem láttam még ilyet :P
00:37
66
Nov
27
sotarto válaszaDeliaSky írására:
"aki szép, az kabátban is szép :D" A meleg kabik 90%-ában akkora az ember, mint 1 bálna, a maradék megfizethetetlen/ronda/olyan, ahogy meg van írva, de még ennek a fele sem jó, mert anatómiailag lehetetlen, hogy pont TE tartozz a konfekcióméretbe. :)
Én már kipróbáltam mindent. Volt pufikabátos bálnakorszak, műbőrös, majd bőrös, combközépig, derékig, csípőig, bokáig, fekete és szürke és szivárvány minden színe :)
Végül tavaly 1 du alatt megleltem a majdnem tökéletest. Fekete, térd felettig ér, kívülről 100% pamut (nálam ez szempont), belül pedig vastagon bélelt. Kívül zárható! zsebek vannak rajta praktikus! helyeken és méretben :) Pont a méretem, ami meglepő, mert akkora a hátam, mint egy díjbírkózónak (úszástól), ezt pedig csak tetézi, hogy a mellem sem éppen meggy méretű. Konfekcióméret abszolút kilőve :) Az ára sem verte a csillagokat, 9000 HUF-ba került, Szegeden az Eldorádóban. Tavaly rengeteg szuper kabátjuk volt, még bélelt szövet is, megfizethető áron! Mondjuk olyat szerettem volna, amit nőies és sportos szerkóhoz is felvehetek, de sajnos ez a sarkas lábbelit már nem bírja el, se a bőnadrágot :D de a középutat többször használom szerencsére :)
Idén Angliában sikerült szereznem egy Playboy kabá... dzsekit :) Szürkés színű és farmer, de ezt csak kb. 2 hét után vettem észre :) A kapucnija szőrös és az elején nagyon frankó kis díszítés van (nagy szürkés hosszú izék, amiket át kell bújatni a másik oldalra :) ) Bőnadrágtól a csizmáskandúrig, mindenhez passzol :) A derekam alá ér és jó vastagon bélelt, fantasztikusan meleg, legalábbis ott, ahol takar. Ennek ez a hibája :( Viszont nevetséges, hogy mennyibe került! Mostani árfolyammal számolva a fontot kb. 5000 Ft volt, ÖTEZER HUF! Nem hittem a szememnek, amikor megláttam a kinti árakat. Ember Puma cipőt ugyanennyiért?? Boltban? Garanciával? stb stb
Csizmáról nem beszélek inkább. Ami szép az nagyon drága, én pedig képes vagyok azt is első nap tönkretenni. Ami olcsó, annak híg a levele, az azért jön szét elsőre. Nem túl nőies - bár már egész csinik vannak - én télen acélbetétes bakancsot hordok. Abba nem fagy bele a lábam, és mert minden más szétesik alattam. Ez is mondjuk 20-30-at kóstál, de 3-4 telet kibír, és abszolút vízálló, szétrúgni pedig szinte egyet jelent a lehetetlennel :)
Kabátra visszatárve... színek és formák... hát igen... A képeket nézve az 5-ös nekem nagyon tetszik, de -10ben nem hordanám, az fix.
Aki megteheti, az utazzon, BP vagy nagyobb városok, de akár külföld is. Nagyon megéri!
04:30
67
Nov
27
sotarto válaszaDeliaSky írására:
"aki szép, az kabátban is szép :D" A meleg kabik 90%-ában akkora az ember, mint 1 bálna, a maradék megfizethetetlen/ronda/olyan, ahogy meg van írva, de még ennek a fele sem jó, mert anatómiailag lehetetlen, hogy pont TE tartozz a konfekcióméretbe. :)
Én már kipróbáltam mindent. Volt pufikabátos bálnakorszak, műbőrös, majd bőrös, combközépig, derékig, csípőig, bokáig, fekete és szürke és szivárvány minden színe :)
Végül tavaly 1 du alatt megleltem a majdnem tökéletest. Fekete, térd felettig ér, kívülről 100% pamut (nálam ez szempont), belül pedig vastagon bélelt. Kívül zárható! zsebek vannak rajta praktikus! helyeken és méretben :) Pont a méretem, ami meglepő, mert akkora a hátam, mint egy díjbírkózónak (úszástól), ezt pedig csak tetézi, hogy a mellem sem éppen meggy méretű. Konfekcióméret abszolút kilőve :) Az ára sem verte a csillagokat, 9000 HUF-ba került, Szegeden az Eldorádóban. Tavaly rengeteg szuper kabátjuk volt, még bélelt szövet is, megfizethető áron! Mondjuk olyat szerettem volna, amit nőies és sportos szerkóhoz is felvehetek, de sajnos ez a sarkas lábbelit már nem bírja el, se a bőnadrágot :D de a középutat többször használom szerencsére :)
Idén Angliában sikerült szereznem egy Playboy kabá... dzsekit :) Szürkés színű és farmer, de ezt csak kb. 2 hét után vettem észre :) A kapucnija szőrös és az elején nagyon frankó kis díszítés van (nagy szürkés hosszú izék, amiket át kell bújatni a másik oldalra :) ) Bőnadrágtól a csizmáskandúrig, mindenhez passzol :) A derekam alá ér és jó vastagon bélelt, fantasztikusan meleg, legalábbis ott, ahol takar. Ennek ez a hibája :( Viszont nevetséges, hogy mennyibe került! Mostani árfolyammal számolva a fontot kb. 5000 Ft volt, ÖTEZER HUF! Nem hittem a szememnek, amikor megláttam a kinti árakat. Ember Puma cipőt ugyanennyiért?? Boltban? Garanciával? stb stb
Csizmáról nem beszélek inkább. Ami szép az nagyon drága, én pedig képes vagyok azt is első nap tönkretenni. Ami olcsó, annak híg a levele, az azért jön szét elsőre. Nem túl nőies - bár már egész csinik vannak - én télen acélbetétes bakancsot hordok. Abba nem fagy bele a lábam, és mert minden más szétesik alattam. Ez is mondjuk 20-30-at kóstál, de 3-4 telet kibír, és abszolút vízálló, szétrúgni pedig szinte egyet jelent a lehetetlennel :)
Kabátra visszatárve... színek és formák... hát igen... A képeket nézve az 5-ös nekem nagyon tetszik, de -10ben nem hordanám, az fix.
Aki megteheti, az utazzon, BP vagy nagyobb városok, de akár külföld is. Nagyon megéri!
04:30
68
Nov
27
sotarto írta:
bocsi a hosszúért, nem gondoltam, hogy ennyit írtam, és bocsi, h 2x küldtem el, véletlen 1-el többször nyomtam rá...
04:34
69
Nov
27
picipata válaszasotarto írására:
A szegedi Eldorádo nagyon jó!! Imádom. Vagyis imádtam, amig Szegeden éltem. Itt Fehérváron szinte semmit se lehet kapni, vagy Pestre megyek, vagy megelégszek a silányabbal.
Én szövetkabát párti vagyok, abból is a klasszikus, bokáig érő feketéket szeretem. Olyan elegánsak, és annyira nem praktikusak. Tavaly egész télen játszótereztem, igy a piacon vett óriás dzsekiben jártam, de abból ami leért a derekamig, az nyolc számmal nagyobb. Gyakorlatilag elveszek benne..... De meleg. Most van egy szürke bokáig érő szövetkabátom, gyönyörű, de állandóan hasra esek benne a lépcsőn felfele, meg a kölök összerúgdossa a kis, sáros lábacskáival.:(( Ja, meg nagyon rossz, hogy állandóan le kell venni, ha beszállok vezetni /most tanulok:)))/, így, amíg nem melegszik be az autó megfagyok.
Néhány éve édesanyám varrt nekem egy nagyon nagyon jó szövetkabátot. Divatos volt, és a bélés alá varrt egy réteg vatelint. Nagyon meleg volt... Imádtam! De a hátizsákot nem birta, így kilyukadt olyan deréktájon, de elötte 5 évig szolgált. Megsirattam....
Sajnos anya már nem vállalkozik ilyenre, de szerintem jó ötlet a tavaszi leértékelése megvett kabátba egy réteg bélést varratni. Vagy akár egy egész kabátot. Nem olcsó /nekünk olyan 5 éve volt csak az anyagköltség olyan 5 ezer körül, de megérte./
Nagyon meleg, sportos kabátokat a túra boltokban láttam /Montex és társai/, de azok nagyon sportosak. /Viszont nagyon nagyon melegek, és strapabiróak.
Fázósoknak szerintem praktikusak a vásárokon a néniktől beszerezhető nagy, kézzel kötött gyapjú pulcsik... Bár nagyon alter kinézete lesz tőle az embernek:))9
CSizma: én csak disznek hordom, ha autóval hoznak-visznek...
Régen én is acélbetétest használtam /Az enyém 5 év után is jó állapotban van, jelenleg a szekrényben pihen a zsirban/, de egy számmal nagyon kellett, hogy aláférjenek a vastag zoknik. /azért az az acél hideg::)))/
Most egy Mountex-be vett abszolút víz, hólé, és hidegálló bakancsot koptatok. Nem csúszik /picit sem/, nem ázik be, és olyan minusz 10 körül kell a két zokni bele. De nem lehet benne vezetni:(((( Igy van az autóba másik cipőm. A munkahelyemen pedig van vékony, csinos cipőm, mert ott felesleges a meleg cipő...
De tényleg nem könnyű..... Nekem még azt is figyelembe kell venni, hogy akár órákat kolbászolok munka után a kölökkel:))) Vagy hógólyozok /ha lenne hó, mert itt nem esett:(((/
Jó vadászatot!!!
08:39
70
Nov
27
Kormos írta:
Sziasztok!
Teljesen megértem a cikk íróját,én sem tarozom azok közé,akik bármit is könnyen tudnának veni maguknak pulóveren kívül.
Téli kabát-adok egy tippet!Látogass el egy márkás használtruha boltba!én szmély szerint kizárólag ott találok olyan kabátokat(igen,többet is),amelyek megfelelnek a nem mindennapit követelő,nőiesség felé mutogató ízlésemnek.Múlt héten vettem egy feketét:térdig érő,bélelt,meleg szövetkabát,amin a finom szövetborítás karöltve sétálgat a legnőiesebb,és legelegánsabb szabással.
Van egy fehér alapon lilacirmos szövetkabátom is,ugyanonnan.Mindkettőbe beleszeretett azonnal az összes barátnőm,az anyukám és a barátom anyukája is!
Sőt,még a barátom is megdicsért,milyen csinps kabátjaim vannak,és a mellett milyen jó melegek is!
08:51
71
Nov
27
Kormos írta:
Így tehát az én tanácsom a használtruha bolt,mind szín,fazon,funkció szempontjából!
Sok sikert!
08:52
72
Nov
27
Doryca írta:
Én tavaly vettem egy duplagombos, térdig érő, fehér szövetkabátot....30ezer volt a Mangoban, de én nagyon szeretem...tény, hogy nem sülök meg benne, de egy pulcsival ezt meg lehet oldani....az ujjatlan, party-s esték vacogósabbak, de ez van... :)
09:09
73
Nov
27
medit válaszaukimama írására:
Hú, köszönöm!!! megyek is, amint lesz időm.
09:10
74
Nov
27
Nidacska írta:
sztem az a legnagyobb probléma h mindenki tömegboltokban keres magának kabátot árkádokban plázákban...én végigjártam az összeset, mondanom sem kell semmi nincs, utána bementem a belvárosba és egy egyszerű noname boltban találtam meg az Igazit, lila bélelt szövetkabát duplasoros gombolással magas nyakkal övvel a derekán és 14e ft volt ami sztem nagyon jó ár érte...további jó keresgélést mindenkinek!
09:16
75
Nov
27
MNG írta:
a 3.as nagyon tetszik , csak nem rózsaszínben kellene. Nekem is aktuális probléma, bár most vettem egy Calvin Klein -t, ami hosszú, nőies, de sajna ez sem túl meleg... OŰlyan nehezen találni olyat, ami pont jó lenne. Vagy a fazon nem stimmel, vagy ugye szép meg minden, csak nem meleg...
10:18
76
Nov
27
Welmi írta:
Ezért van nekem 3 kabátom plusz 1 snowboard dzsekim. Évek gyűjtésének az eredménye és egy kis szerencséjé. Mindhárom kabát gyapjú, vagy leértékelten vettem, vagy a Zara gyerekosztályon (ócsóér), vagy így: http://homar.blog.hu/2008/11/11/re_tojik_a_torvenyekre_a_c_a_igazsagot_macskabrekinek

És ami nem elég meleg, abba a varrrónő egy ezresért varr legombolható polármellényt.
Tádááám!
10:32
77
Nov
27
agneza írta:
Én 2 éve a közeli piacon vettem egy csokibarna műírha rövid kabátot, derékon megkötős, némi szörmével a nyakban, nagyon szép darab, ahhoz képest, hogy piac, 12 ezer Ft volt. Imádom. Tavaly nem tudtam hordani, mert már nagy hasam volt, a terhességem 2. felében jártam, most meg úgy örültem egyik nap, hogy felvehettem (azért a jég meg hó húzhatna innen).

Ilyen 3/4- es ujjú és deréket pont takaró rövid kabátom nekem is van, H&M és Marks&Spencer.
Nagyon jól néznek ki, csak tényleg nem valami praktikusak.
11:12
78
Nov
27
Gabacsaj írta:
Én sehol nem találok téli kabátot, ami tetszik :( Mindenhol csak pufi kabátokkal találkozom vagy a lehelet vékony szövetkabátokkal, pedig szeretnék nőcis maradni.. Ezért egyenlőre az átmeneti kabátomba, aminek hihetetlenül jó fazonja van, varrónővel beletettettem bélést, patentos megoldással, amíg nem találok végre valami normális kabátot :)
11:19
79
Nov
27
Gabacsaj írta:
Én sehol nem találok téli kabátot, ami tetszik :( Mindenhol csak pufi kabátokkal találkozom vagy a lehelet vékony szövetkabátokkal, pedig szeretnék nőcis maradni.. Ezért egyenlőre az átmeneti kabátomba, aminek hihetetlenül jó fazonja van, varrónővel beletettettem bélést, patentos megoldással, amíg nem találok végre valami normális kabátot :)
11:19
80
Nov
27
Naafi írta:
Az ázsai centerben láttam én is jó kabátokat. Nézzetek be oda.

Az enyémet, ami rövid fazonú (autóba ez a kényelmes) szövet kabátka a terranovaban vettem. Igényes, kapucni levehető, belül teddy macis anyagú. nem is volt vészes ára. Van egy barna hosszú kabátom, orsay-os, belül műszőrmés a bélése,gallérja,lezipzározható kapucinval..azt még két éve vettem.

Ezeket a kabátokat, amit itt láttam, akkor sem venném fel, ha egy milliót tennének a zsebébe:))) Bár talán annyiért igen...
11:51
81
Nov
27
Huhuuhu írta:
Skóciában balerinacipős spagettipántos lányokat szoktam látni én fázok helyettük.
Az én télikabátom szövetkabát 2 éves fekete, karcsúsított. Semmi extra, de szeretem.
13:56
82
Nov
27
Niobe válaszamedit írására:
Szia! Én meg pont fehér szövetkabátot keresek!! Hol láttál olyat? :):)
14:17
83
Nov
27
Niobe válaszaNidacska írására:
Merre volt az a bolt?
14:18
84
Nov
27
Niobe válaszaDoryca írására:
Ilyet kereseeeeek!! :D

Én se találtam még télikabátot, a régi az már jópár éves, fekete, hosszú, meleg ugyan, de hát nem egy matyóhímzés... Jövő héten indulok neki keresgélni, remélem találok megfelelőt.
14:19
85
Nov
27
Niobe válaszaDoryca írására:
Ilyet kereseeeeek!! :D

Én se találtam még télikabátot, a régi az már jópár éves, fekete, hosszú, meleg ugyan, de hát nem egy matyóhímzés... Jövő héten indulok neki keresgélni, remélem találok megfelelőt.
14:20
86
Nov
27
charmels írta:
! Zara! Szeptember végétől, az első télikabátok megjelenésétől jártam Pest, Szekszárd és Pécs plázáit, butikjait, kínaijait, mindent...! Már kezdtem lemondani A kabátról, ami elképzelésem szerint hosszabb mint egy derékig érő, de takarja teljesen el a fenekem, szövet, bélelt, elegáns és nőies. A nőies nálam nagyon fontos volt, mert magassarkús vagyok, és ahogy írtátok is, nem akartam bálnaként kinézni, és nem is széldzsekit kerestem :) Szóval egyik nap olyan szerencsés voltam, hogy pont az új áru "kitételekor" érkeztem a Zara-ba, és rögtön beleszerettem egy szürkés-fekete (nem az a sablon halszálka, sem az a kockás, sem az az öreges szürke, ez inkább olyan feketésszürke :)) darabba. "Sima" szövetkabát, de a színe is különleges, bélelt is (igaz, nem nm lesz olyan meleg mint egy pufikabát, de életem első meleg szövetkabátja..) és a nyakán egy olyan gallérszerű van, mintha szőrme lenne, de ugyanabból az anyagból, mint a kabát. Nagyon elegáns az egész.. Szerelem :) Szóval meg lehet találni az igazit. Csak sok idő, és persze szerencse kell hozzá..

Valaki árulja már el, közepes-sarkú csizmát, nem kockasarokban (!), tehát vékony sarokkal, hegye sorral, hol tudok szerezni??? Képtelenség... :(
14:22
87
Nov
27
charmels válaszacharmels írására:
mármint Ne takarja teljesen el a fenekem :)
14:23
88
Nov
27
Niobe válaszacharmels írására:
Igen, a másik a csizma, amit lehetetlenség találni! Egyszerűen nem találok olyat, ami nőies, szív alakú vagy kerek orrú és kb. 4-5 cm-s sarkú lenne. Vagy lapos és trampli, vagy 10-12 cm-s a sarka :O (Vagy, trampli ÉS 10-12 cm-s a sarka...) Vagyis egyet találtam, de az nem bélelt, így csak eddig tudtam hordani, most már hideg :(
14:37
89
Nov
27
charmels írta:
Tavaly találtam egy nagyon szép fekete velúrcsizmát a Deichmannban, nagyon pici sarokkal, ráncolt volt a felső része, imádtam.. 2,5 hét után semmilyen mechanikai hatás NEM érte, és egyszercsak kettétört a talpa.. Idén vettem volna még egy olyat, megpróbáltam volna, hátha most szerencsésebb leszek, mert ilyet, amilyet keresek, sehol sem találni. Hát, idén már ott sem volt.. :(

Ui: ha valaki ráismert erre a fazonra a Deichmannból, és van 36-37-es tavalyi ilyene és nem kell már neki, én megveszem! :)
14:56
90
Nov
27
pipitanc válasza írására:
igen gondoltam erre,de sokan ezt nem veszik jó néven.
17:18
91
Nov
27
pipitanc válasza írására:
igen gondoltam erre,de sokan ezt nem veszik jó néven.
17:18
92
Nov
27
pipitanc válasza írására:
igen gondoltam erre,de sokan ezt nem veszik jó néven.
17:18
93
Nov
27
pipitanc írta:
íííííííííííííj! valahogy töröljétek a 3xos küldést! meg ezt is utána:D
17:19
94
Nov
27
sotarto írta:
Sztem az emberek azért választják inkább a plázákat és nagyobb centrumokat, mert ott több üzlet van, és maguk a butikok is nagyobbak, amiből az következne, hogy bővebb a választék.
Egyébként arra még nem gondoltatok, h a gyártók azért nem alkotnak Álomkabátokat, h minden évben venni kelljen, vagy legalábbis gyakrabban?
Nagyon jó ötlet a bélés belevarratása, de tényleg! Sztem ennek az egyetlen szépséghibája csak az, hogy nehéz belekalkulálni ekkora méretváltozást, de ez lehet, h csak nekem okoz gondot. :) Minden esetre a jövőben ezt az ideát mindenképpen fel fogom használni! Köszönöm! :)
21:36
95
Nov
28
ismeretlen válaszapipitanc írására:
Na, na megnézem én azt az embert, akinek nem esik jól a dícséret:D
09:30
96
Nov
29
mzizi írta:
11-es <3
00:40
97
Nov
29
Anima írta:
Nem, sosem találok.Ezért varratok,aztán azt nyúzom évekig...
18:24
98
Nov
29
Anima válaszababacska írására:
Jobban is jársz.Az biztos a te méreted lesz+ha te tervezed meg,egyedi is.
18:27
99
Nov
29
cef írta:
hu hát a képek nagy része nem is téli kabát.. :S
de 4-5-7-esekkel végülis megdobhatnak.

nekem van. hosszú, meleg, nagykapucnis, fekete, csak a zipzár úgy dudorodik a hasamnál, mintha az 5. hónapban járnék.. és az elég ciki.
23:00
100
Nov
30
bloblob írta:
nekem van x kabátom de mondanomsemkel hogy fagyokmeg.tavaly vette a neworkerbe egy fekete, viszonlag meleg szövetkabátot.mondanom sem kell hogy egy hónap volt, olyan szöszös hogy hordhatatlan.aztán vettem egy kockás barnát végül is abban telltem de az is vékony.ősszel beleszerettem egy zöld szövetkabátba a stradivariusban amit rögtön meg is vettem aztán két hétig nemettem hogy össze tudjam gombolni de végül is nagyon aranyos csinos csak éppen egy pulcsi már nem fér alá.aztán a turkálóban egy barátom talált nekem egy szintén zöld szövetkabátot.boltban még nem láttam ilyen felül van 2 gombja és A vonalu és az ujja is az.imádom most azt hordom ha aláöltözök nem fagyok meg csak az a kellemetlen amikor az öregnénikék átengedik nekem a helyet mert azthiszik terhes vagyok.

a másik dilemma a csizma.októberben vettem a bershkaban egy bokacsizmát egy tizesért mondanom sem kell hogy az első esőnél állt bennea viz és nem mellesleg hátul már lyukas olyanniyra vékony a talpa.aztán msot a turkálóban megtaláltam álmaim csizmáját:kék,hosszú kicsit ráncos és egyböl beleszerettem csak éppen nem jött fel a vádlimon.de remélem találok valami csizmát és nem tiszacipöben kell telelnem.
17:04
101
Nov
30
e52tiii írta:
nekem két kabátom van, egy sportos és egy csinos. tavaly vettem a sportosat, c&a-ban, idén az orsay-ban leltem rá a megfelelőre... igaz, hosszasan hezitáltam mind a kttőnél, hogy megvegyem-e, ugyanis sem tavaly, sem idén nem akartam fekete kabátot, de egyszerűen lehetetlen olyat találni, ami valami ízléses színű, fazonban is jó és az árába sem halok bele (illetve halnak bele anyuék).
anyunak tegnap voltunk kabátot venni, a c&a-ban vetünk neki, combközépig érő fekete és nagyon csinos. a stradivariusban láttam egy álomszép lila bőrdzsekit, de ugye már van két kabátom... illetve volt egy lila szövetkabát (azt meg is kaptam volna, ha anyunak adom az enyémet :) ), de elképesztően rövd volt és ráadásul az L-es méret sem volt jó rám (tény, hogy elég erős vagyok hátban, ezzel nem tudok mit kezdeni, de érdekes módon egy-két éve még simán M-es voltam....).
20:10
102
Dec
06
mismus írta:
én a héten vettem egy bélelt szövetkabátot, barna/rózsaszín, comközépig ér, csípőrésznél övvel, varriálható gombolással, 18-ért ^^
02:06
103
Dec
06
mismus írta:
:D tudok írni, csak új a gép, más billentyűk ...
02:07
104
Dec
09
aciaga válaszamicu írására:
Igen, és a lila harisnya sem passzol mindenhez... :)
00:18
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés