Közösség

Szemezz japán nőkkel!

1780

Mi megmondtuk, hogy minden furcsa dolog Japánból indul, de lassan ők maguk sem tudnak saját furcsaságukkal mit kezdeni. Lehet, hogy hihetetlen jó az ország pr-ja, és csak ilyenekkel akarják felhívni magukra figyelmet, bár nem ennyi beteges dolgot kiteregetni is elég furcsa. A legújabb a DVD, ami megtanít szemezni...

Azt tudjuk, hogy szexelni már nem nagyon akarnak, felmérések szerint minden tizedik középkorú japán férfi szűz, a negyven-negyvenöt éves férfiak a családapaság helyett még mindig egyedül és érintetlenül élnek. Bár egy ideje köztudott, hogy a fiatalok szexuális érdeklődése soha nem látott mélyponton van, de hogy az idősebb korosztály is hasonló problémákkal küzd, nem lehetett tudni.

A felmérés készítői vizsgálták az alanyok verbális kapcsolatteremtő képességeit is, a tesztben a férfiaknak egy egyszerű esetet kellett eljátszaniuk: megismerkedni egy nővel, virágot vinni neki, vacsorázni hívni és végül édes kettesben betérni egy hotelbe. Sok felnőtt férfinak ez egyszerűen nem sikerült, már az elején feladták.

No ez az, amire hatékony megoldásként elindult a Just Looking kampány, azaz DVD sorozat. A DVD-ken, mint ahogy az alábbi videón is látni, az égadta világon semmi más nem történik, minthogy egy nő néz téged meredten. A világtól elidegenedett embereket, a hikkomorikat vagy hikikomorikat valamilyen módon újra szocializálni tudják, hogy képesek legyenek mit kezdeni azzal a helyzettel, hogy rájuk néz egy nő, és ettől ne jöjjenek zavarba. (Tegyük hozzá, a maga betegességében elég zavarbaejtő ezeket a videókat nézni úgy is, hogy nem vagyok hikkomori.)


A szereplők Japánban ismert modellek és egyéb hírességek, akik néznek, esetleg elmosolyodnak vagy hirtelen mondanak valami semleges dolgot - tehát váratlan helyzetekre is felkészülhet, aki a DVD-k segítségével tréningezik. Sőt, kislányokat, s idős nőket is bevettek a bámulók közé, hogy minél szélesebb legyen a merítés, ami segítheti hozzászokni a kínos és hosszantartó szembenézésheza félénk, visszahúzódó embereket.

A Durex által korábban készített felmérésből egyébként arra derült fény, hogy a japán férfiaknak mindössze huszonhárom százaléka érzi úgy, ki tudja fejezni szexuális vágyait, és ennek eredményeképp hozzá is jut ahhoz a szexmennyiséghez, amelyre szüksége van. Az eredmények rávilágítanak arra is, hogí már nem csak a fiatalok szexuális érdeklődésének felkeltésével kell komolyan foglalkozni, de a két nem közti kommunikációt is segíteni kell, főleg azért, mert a szex és az intim kapcsolatok hiánya szoros összefüggésben lehet az öngyilkosságok magas számával, úgyhogy hikkomorik, tessék nézni!

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások