Étel+Ital

Hogyan csináld? Lúgosítás

1779

A savas pH rossz. Értem? Ezért lúgosítani kell, de mégis hogyan? Nos, ennek most alaposan utánanéztünk! Vannak alapvető dolgok, amiket be kell tartani, ha tetszik, ha nem. A testmozgás legyen a mindennapi rutinunk része, mint az evés, mondjuk. Nem, hiszem, hogy nincs időd, mennyit nézel tévét? Na, cseréld le. Még ma le kell szokni a cigiről. Tudom miről beszélek, rá vagyok szokva. Alkoholt csak módjával, töményet és sört ne, bort lehet, persze ne tablettásat, de gondolom ez eszedbe sem jutott. A legfontosabb az étkezés, akkor részletezzük! 

Víz, víz, tiszta víz

Egy mentes vizet legyen szíves! Ezt a mondatot tanuld be, és bárhol kérdezik, mit szeretnél inni, ez legyen a válaszod! A savanyú nem mindig savasít. A száraz bor, a savanyított tejtermékek, a savanyú gyümölcsök és zöldségfélék - ízükkel ellentétben – lúgosító hatást keltenek a szervezetben. Minden étkezés előtt és után igyál citrommal felütött vizet. A lúgosítás alapszabálya, naponta tizenkétszer két deci citromos víz - minden pohár vízben egy evőkanál citromlével - elfogyasztása. Tehát felébredsz, eltolsz egy pohár citromos vizet, majd minden étkezés előtt és után és persze lefekvéskor. Kerüld: sör, kóla, pasztőrözött tej, szénsavas italok, cukrozott italok, mesterséges cuccok. 

Természetesen

Egy nagyon bölcs ember azt mondta: "Legyen táplálékunk olyan természetes, amilyen csak lehet." Tehát kerüljük a tartósított kajákat, a konzervált eledeleket. Leginkább azt együk, ami természetesen létezik. A legegyszerűbb, ha sorolom:

Savasító ételek, tehát kerüld!

Kenyér és gabona: rizs, kenyér, kukoricapehely, tésztafélék tojással, tésztafélék tojás nélkül, grahamkenyér, tojás, zabpehely. Tejtermékek: tejszín, joghurt, lágy sajt, zsíros túró, camembert, kemény sajt, ömlesztett sajt. Magvak: mogyorókrém, földimogyoró, pisztácia. Húsok: sertéshús, kacsa, tyúkhús, borjúhús, pulykahús, májas hurka, pisztráng, szalámi, liba, sertésmáj. És akkor az édességek: kristálycukor, keserű csokoládé, jégkrém, tejcsokoládé, teasütemény. És sajnos vannak olyan zöldségek is, amik savasítanak: zöldborsó, lencse, bab.

Kánaán a testnek

Akkor jöjjenek a lúgosító ételek, szépen sorban. Zöldek: spenót , petrezselyem, kelkáposzta, karalábé, metélőhagyma, zeller, sárgarépa, cukkini, kelbimbó, burgonya, karfiol, hónapos retek, padlizsán, paradicsom, zöldbab, fejes saláta, kínai kel, fokhagyma, vöröshagyma, gomba, zöldpaprika, brokkoli, uborka. Husi: hering, tőkehal, édesvízi halak és mindenféle tengeri herkentyű. Gyümölcsöt minden mennyiségben, fel sem sorolom, annyit mondok, hogy a legjobban a banán lúgosít. Persze, hogy ehetsz édességet: dzsemet, lekvárt, mogyorókrémet, és fagyit és mézet! Azért ezek a kaják finomak, és tényleg nem kell sanyargatni a szervezetedet, mire lúgos lesz.

Segítség

Ha mindezt kevésnek ítéled, fogyassz lúgos vizet - ezt egyre több bioboltban beszerezheted, de interneten is rendelhetsz, s természetgyógyászhoz fordulva, de jó forrásból beszerezve a lúgposító port is fogyaszthatod.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Jul
24
Haylee írta:
én nem eszek úgy, hogy ilyen lúgosító kajákat de van valami por amit vízbe kell rakni és elméletileg olyan mintha 1.5kg zöldséget ettem volna...na én azt iszom és szerintem ez inkább méregtelenítésre jó, de ez lenne ennek is a célja..eddig azt vettem észre, hogy a bőröm feszesebb, jobban érzem magam és talán pár centivel is kevesebb vagyok...egy ismerősöm 6hét alatt 8kilót fogyott tőle:O hát én nem tudom:D
16:48
2
Jul
24
ismeretlen válaszaHaylee írására:
milyen por? a kokaintól mindenki fogy:D na, nem viccelek! milyen por?
16:56
3
Jul
24
Haylee írta:
supergreens, a másik cikkbe az egyik kommba olvastam hogy sz˝r..hát nem tudom..eddig minden ismerősömnek bejött:)
17:12
4
Jul
24
Marci84 írta:
Nagyon imádom, ha valaki a South Parkból idéz, vagy onnan utánoz szereplőt! :) Az első mondat elég volt, hogy végigolvassam a cikket, bár az a része már nem jó. Uramatyám! Hogy lehetne kerülni azokat a húsokat, amiket felsorolsz? A világ legjobb dolgai közé tartoznak (a szex, a repülés, és az alvás mellett).. De ennyi erővel a betegségek lehetősége miatt kerülendő a szex, és a lezuhanásveszély miatt a repülés.. Sőt mi több: Mindent vonj meg magadtól, hogy sokáig egészségesen élhess egy olyan világban, ahol mindent megvontál magadtól, tehát nem érzed magad jól..

Én inkább meghagyom a kánaán-ételeket a nyulaknak, és élek, ameddig élek..boldogan.. (és még így is túlélem azt a nyulat, amelyiknek meghagytam a javasolt brokkolikat..


Viszont még pár ilyen ajánlat, és komolyan befektetek egy cégbe, ahol 24 decis kiszerelésben árulunk majd citromos vizet mondván: Napi életfeltétel..

Csak azt nem tudom, eddig hogyan élhettünk e nélkül, és szénsavas ásványvízzel. :)
19:33
5
Jul
25
Butterfly válaszaMarci84 írására:
Senki sem erőlteti rád, h egészségesebben kajálj, de sztem a te érdekedben jó, h elolvastad a cikket - sosem lehet tudni, mi lesz belőle ;) Azért az utóbbi 10-20 évben elég jelentős változások álltak be az emberek táplálkozási szokásaiban, ezért az egészség megtartása is több odafigyelést igényel! Azt hiszem, egyetérthetünk abban, h egy betegségekkel küzdő ember (ha túléli is a brokkoliadagodon felnevelt nyuladat...), nem élhet igazán boldogan, főleg, ha már viszonylag korán jelentkeznek fájdalmas, kellemetlen tünetek is. (Számtalan betegség épp a szervezet túlzott elsavasodása következtében alakul ki!) Ennek fényében, azt hiszem, nem is olyan nagy áldozat a napi pár pohár citromos szénsavmentes ásványvíz, és a sok kész-félkész gyorskaja fokozott mellőzése, sőt! És ez korántsem jelenti azt, h nem ehetsz finomakat, vagy h 100%-osan mellőznöd kell az első csoport tagjait. Itt leginkább a mértékletességen, az arányokon van a hangsúly, de azt hiszem, ez az élet majd' minden területére érvényes. Szerintem jobb most egy kis odafigyelés, mint később az évekig tartó szigorú diéta, drága terápiák stb. Könnyebb valamit megelőzni, mint meggyógyítani!

Abban egyébként igazad van, h érdemes lehet hasonló cégekbe pénzt fektetni - az ipar virágzik, sok idióta ember kapható bárminek a megvételére, amit egészségesnek reklámoznak... A hihetetlen az, h annyian annyi baromságot képesek bevenni! Biztos vagyok benne, h egy szimpla, de kissé felturbózott árú citromos ásványvíznek is szép kis forgalmat lehetne keríteni egy jó marketinggel - főleg az Egyesült Államokban :S

Am én citromos helyett korábban minden reggel és este almaecetes ásványvizet ittam - most, h így eszembe juttattátok, asszem megint visszaszokok rá (ajánlom másnak is - nem olyan szörnyű, mint ah az első alkalommal tűnik ;) Szerencsére nekem a szénsavas ásványvíz am sem ízlik, de más szénsavas löttyöket sem szoktam inni - még ha az ízük alapból jó is lenne, borzasztóan zavar bennük a sok buborék, na meg az, h szörnyen puffaszt!!!
03:49
6
Jul
25
Marci84 válaszaButterfly írására:
Szia!

Meggyőzően, és alaposan érvelsz! Picit bele is gondoltam, milyen leszek majd 15 év múlva, amikor szenvedek, és elátkozom, hogy fiatalon naponta benyomtam vagy fél kiló sertéshúst, meg munka mellett buborékos italt zúztam..

Mégis engem ez a dolog inkább emlékeztet a lelki-hozzáállásbeli dolgokra, mint a placebó-hatás, vagy (ez esetben) annak ellentéte. Ha az ember túl sokat gondol arra, hogy ezt meg azt meg amazt meg kell innom ahhoz, hogy húú de egészségees maradjak..nos akkor a végén a szervezete mégis bekattan, vagy csak egész egyszerűen valami egyéb dolog öli meg idejekorán.

Én inkább igyekszem pozitívnak maradni, vigyorogni a világra, mellette azért eleget mozogni, és nem dramatizálni túl ezt a kérdéskört. Így talán jó esélyem lesz arra, hogy ne is legyen terítéken ez a veszély a jövőmben.
10:24
7
Jul
25
Zsofee911 írta:
Az gond, ha én ásványvíz helyett sima csapvizet iszom?
Csapvízzel citromlé ugyanolyan hatásos?
A csokit nem fogom tudni megvonni magamtól, a fehér kenyeret meg mégúgyse, a lázadó kommentelőknek meg annyit, hogy nem muszáj teljesen megvonni a savasító ételeket, csak nagyon keveset szabad enni belőlük.
12:49
8
Jul
25
ismeretlen válaszaMarci84 írására:
figyi, nem azt mondtam ,hogy mellőzd, hanem mérték! lakmusz papírt lepisiled, ha savas a vizeleted, kicsit lugosítasz ,aztán lehet megint bűnözni, a lényeg: egyensúly. ééértem? ;-)
15:10
9
Jul
25
Dorszi írta:
supergreens, ezt igyátok nagyon szuper!
www.phcsoda.hu
18:01
10
Jul
25
eszterke írta:
...na, akkor most mi van a mogyorókrémmel?:) mert mindkét helyen szerepel! (mondjuk engem nem érint, mert szökőévben egyszer eszem, de akkoris kétértelmű.)
18:57
11
Jul
25
Butterfly válaszaMarci84 írására:
Egyetértek: a legfontosabb a lelki egyensúly! Tényleg nem szabad túlparázni ezt az egészet, mert azzal többet ártunk, mint használunk. De egy idő után ez már napi rutinná válik, ah a rendszeres mozgás is - pl. ha átszoksz a mentes vízre, több zöldséget, gyümit eszel (néha akár a konyhában is kipróbálhatod magad, kísérletezhetsz új fogásokkal - sztem jópofa, és a végén általában garantált a sikerélmény ;) ez lesz neked a természetes (mint ahogy egy láncdohányosnak meg az az alap, ha elszív napi 2 doboz cigit... :S) Szal nem nagy vagy megerőltető dolgok ezek, melyek jótékony hatását (jobb fizikai állapot; fáradékonyság, aluszékonyság csökkenése stb.) a mindennapokban is megtapasztalhatod ;)
Sok pozitív gondolatot kívánok továbbra is! :)
21:21
12
Jul
25
Butterfly válaszaeszterke írására:
http://innerlight.shp.hu/hpc/web.php?a=innerlight&o=2H_UKUBS7z

Ezt a táblázatot találtam - e szerint a mogyorókrém egyértelműen savasít.
Nekem am a dzsem, a lekvár, a fagyi meg a méz tűnt fel - ezek (ha előbbiek cukorral készülnek) ugyancsak savas kémhatásúak a szervezetben...
21:28
13
Jul
25
Rancid írta:
A helyzet az hogy ma már semmit sem lehetne enni/inni mert x ezért rossz y meg azért....Volt egy időszakom mikor megpróbáltam betartani ezeket az írott/íratlan szabályokat...1 hónap után azt vettem észre hogy egész nap az evésen gondolkodom és már a szülinapi tortámat sem akartam megenni,mert cukor meg szénhidrát...Nem tudtam elmenni a barátaimmal vacsorázni mert salátát meg grillezett zöldséget falatozva néztem ahogy falják a pizzát és majd megdöglöttem.Azóta lazábban veszem a dolgokat.Odafigyelek de ha pl elmegyek bulizni akkor nem hagyom ki a rumoskólámat,semmi pénzért.Húst pedig 6 éve nem eszem (csak és kizárólag halat,azt is nagyon ritkán) és azóta megváltozott a közérzetem is,nekem már ez a normális.Az édességekről pedig nem tudnék lemondani,soha semmiért.
21:43
14
Jul
25
eszterke válaszaButterfly írására:
bár fura a táblázat, mert desztillált vizet inni nincs sok értelme, mert az tényleg csak h2o, csak átmegy a szervezeten... nem tudom, miért sorolják az italok közé...

de tanulság a legegyszerűbben (és már tudtuk is): együnk sok zöldséget
21:50
15
Jul
26
szokecsavo írta:
en nemvagom hogy ti itt mirol beszeltek...citromos viz? a citrom savas (citromsav)...almaecet? az ecet is savas (ecetsav) ...hogy a vizelet savas? meg szep hogy savas (hugysav)
12:57
16
Jul
27
ismeretlen írta:
én még régen úgy tanultam hogy a desztilált víz nem egészséges... nade nem is ezzel van a legfőbb baj, hanem valahogy mindig jönnek új találmányok, és mindig új meg új dolgokra kell odafigyelni, régen ugye az E dolgok, kiderült arról is hogy nem feltétlen rossz az, aztán bejött a szénsavas ásványvíz, mennyire jó az, jött a bubi mentes, és hallottam már olyat hogy a csapvíz mégis csak jobb... Most itt a nagy lúgosítás, mindenhonnan ezt hallhatjuk...
22:08
17
Jul
28
Juliette írta:
Nálam az verte ki ezekben a dolgokban a biztosítékot, amikor egy női magazinban azt olvastam, hogy a tojás rákot okoz.
(Erről nem szeretnék többet írni, mert félek, hogy káromkodásba fajulna.)

Na ezek után ezekben hogy bízzak? Amit Szőkecsávó is ír... tejóég, mennyire igaza van!!!....
Én már nem tudom, hogy hány ezredik diétát, - asitást/-osítást, trendet kövessem. Nem megy, egyszerűen.

Sok gyümi, zöldi, természetes cucc, legyen az marha vagy hal, amit kívánsz, ami jólesik, és éppen egészségesen maradsz mindenféle érdektől távol.

Azért gondoljunk már bele... mekkora hírverés áll az egész mögött... mert Dr. Senkiházi ezt mondta és ezt a port ajánlja... Hehe...
Citromosvíz. :)

Még mindig azt vallom, amit itt is leírtam, és amit a savas cikkben is. ;)
15:03
18
Jul
28
KiQsz írta:
Jól látom hogy a mogyorókrém a savasító és a lúgosító ételek között is szerepel?
Egyébként én már csak legyintek az ilyesmire.. Eszem amit megkívánok, és kész.
20:52
19
Jul
29
ismeretlen írta:
nade lécci válaszoljatok szőkecsávónak, mert úgy érzem kicsit tovább gondolkodik mindenkinél...
08:53
20
Jul
29
norcikoma írta:
OK, lássak egy embert aki ezen a lúgos diétán eléldegél...
12:11
21
Jul
29
majtika32 írta:
Jó elhiszem, h rossz ha túl savas az ember, de ha sok hülye ezeket megcsinálja pl a gyerekek nem isznak tejet, pedig az fontos, mert én úgy tanultam h mindennap kell tejterméket fogyasztani, jó azért nem kell túlzásba vinni.
Szóval itt a kérdésem, mi van ha valaki túl lúgos lesz, vagy olyan nincs? annak mi lehet a következménye?
Mert ez az egész úgy hangzik, mint egy fogyókúra, néha azért kell szénhidrátot is enni.
Na mindegy, majd ez a téma is lecseng, mert amit a média felkap...
16:06
22
Jul
31
ilanadavita írta:
ez tök fontos téma, de az ételek kábé minden cikkben másik kategóriába vannak sorolva. cukrot nem lehet enni, dzsemet meg igen? szóval kicsit zavaros, pedig erről jó lenne egyszer egy megbízható listát olvasni.
13:41
23
Jul
31
Aneurysm írta:
/Bocsi, lehet, ohgy már valaki írta, de nincs időm végigolvasni a kommenteket..../

Szóval, lúgosítani a legegyszerűbben vagy az említett sok zöldség fogyasztásával lehet, vagy késhegynyi szódabikarbónával 2dl teába.
Kipróbáltam, sztem működik, bár nem csekkoltam lakmuszpapírral, és semmi egyébbel, csak épp jobban lettem tőle.. :)
/'Felfázás' ellen különösen javalott a lúgosítás -ezt a gyógytea csomagolásán olvastam.../
18:36
24
Aug
01
kukucska válaszaZsofee911 írására:
Honnan tudod mit tartalmaz az ásványvíz? Sokat lehetett hallani, hogy milyen problémák miatt mennyi millióra büntették adott ásványvíz előállító céget. A csapvíz egy szűrt viz, sajnos a klórral eléggé tönkre tudják vágni a minőségét és mivel biológiai víztisztítás tudtommal nincs Magyarországon így a megölt bacilusok, vírusok egyéb élősködők benne vannak a vízben, csak hullaként.
08:24
25
Aug
01
kukucska válaszamajtika32 írására:
Túl nem tudod lúgosítani magad:)) Születésed pillanatában kb 8,5 a PH értéked. Ezt évek alatt sikeresen le tudod küzdeni 5,5 köré :) Ha rákos embert vizsgálnak akkor a PH-ja mindíg 4,5 alatt van. Amúgy minden szervednek más a PH-ja, így ezek a számok a teljes test átlagára vonatkoznak, amit a reggeli első vizelet középsugarából lehet a legjobban megtudni akár egy lakmuszpapír segítségével:))
08:29
26
Aug
01
kukucska válaszaeszterke írására:
én 17 hónapja csak tiszta vizet iszom amit az otthoni víztisztítóm készít. Ha megyek valamerre mindíg viszem a vizem, mert ennek tudom az eredetét és tudom, mi az ami hiányzik belőle a tisztítás miatt. Nincs benne többekközt: fogamzásgátló maradvány, klór, arzén, gyógyszermaradvány, vírus és baktériumok:) Na én ezeket nem iszom:) Az igaz hogy ez csak átmegy a szervezeteden, de ezáltal mossa ki a szennyeződéseket belőled, amit pl a kajálással viszel be.
Amúgy teljesen igazad van: lehetőség szerint minél zöldebben kell táplálkozni, azaz sok zöldséget és gyümölcsöt az étrendbe:)
08:38
27
Aug
05
csombolyka írta:
Csak egy két megjegyzés a témához:
Nem ártana mielőtt feldobod a cikket átolvasni rendesen. Mondjuk h a mogyorókrémet ne sorold fel az ehetsz, és nem ehetsz kategóriában is.
A lugosítással elősegítheted a tejsavas védelmed leamotrizálását, ezért mondjuk nem ajánlatos gombákat és krumplit enni. Egyébként meg ezt az egész lugosítás témát össze kellene hangoilni egy jól meggondolt candida diétával.
Csak arra kérek mindenkit h gondolkozzon egy kicsit.
11:48
28
Aug
05
csombolyka írta:
http://www.bioexpress.hu/eletviz/viz_az_elet_forrasa.pdf
Ha mindent meg akartok tudni.

Szőkének meg ezt:
A citromsav tényleg savas, de a citrom nem csak citromsavból áll. Ne legyél szőke! :)
11:59
29
Aug
05
ismeretlen írta:
Nem értem mi a különbség a fagyi és a jégkrém közt? Fagyit lehet jégkrémet nem? Én olvastam félre valamit? és ha a fagyi tejszines és csokis már nem lehet? nem értem.......
18:31
30
Aug
05
Jana írta:
ez nagyon jó lényegre törő egyszerű és mindenki számára érthető cikk!!!
egyébként az a vicces h a sztárok több százezer dollárokat fizetnek a tengeren túlon h ezt egy dietetikus elmondja nekik :D
22:02
31
Aug
07
lucifer8685 írta:
én egy szakértő bodybuildertől hallottam hogy a ijen ojan fogyókúrák az akaratgyengéknek való .
+ő és még van egy híresebb orvos aki a bodyzást ajánja én 3 éve eddzek,és sajnos már régóta szednem kell erősen hízlaló gyógyszert is de nem hízok sőt egy re jobban mennek le a kilók mióta egy nap csak 3 szor eszek . Ez a doki mondta a tévében hogy a hízás oka hogy manapság mindig rágcsálunk és emmiatt inzulin termelődik ami fojamatosan beépíteni akarást jelent a szervezet számára.mindegy hogy te mit rágycsálsz rágót vagy mást az íze váltja ki a hatását. amúgy asziszem a pax tv ben. de van lúgosító kapszulla is ha ha nem kell a zöldség!
22:10
32
Aug
08
kalgan válaszalucifer8685 írására:
lucifer : lehet nem bodyzni kellene, hanem helyesírást gyakorolni ?
15:33
33
Aug
11
Scientistgirl írta:
Eszem-iszom, amit megkívánok, jól érzem magam, nincs semmi gondom, immunrendszerem a helyén, 2 évente egyszer vagyok beteg, az is megfázás, nameg a derekam kicsit fájós, de azon nem segít semmilyen lúgosítás. :) Az egyetlen, ami nem ilyen hétköznapi, de iszom, az a minőségi, ginzengből készült ginzeng tea, ami tényleg hatásos :D (és nem a 200 Ft-os ízesített, aromás falevél... és most le ne szedjétek a fejem :)

Szerintem a lényeg az, hogy az ember úgyis azt kívánja, amire a szervezetének szüksége van. A műcuccoktól meg hamar meg lehet undorodni... :S Megyek is, szedek répát a kertben :) Nyusz-nyusz :)))))))))))))))))))
11:38
34
Aug
14
Pocc írta:
Beírtam a keresőbe a "lúgosító ételek" kifejezést! Az eredmény: egyik helyen az alma rossz,a másik helyen lugosít....és még sorolhatnám a többi dolgot is!
EZ is egy nagy üzlet!!!!! MErt nem mindenki tud ennyi zöldséget naponta bekajálni! Ezért h segítsenek a lúgosodni vágyókon forgalomba hoznak mindenféle zöld löttyöt,meg lúgosító teát...stb. nem kis pénzért!
Van ez a herbalife fogyókúrás por,ahol meg azt hirdetik h naponta 2x idd meg a turmixot,amit adnak, egyszer kajálj,és tök egészséges leszel,meg le is fogysz,mivel sok fehérjét tartalmaz. Aztán aki nem tudja h a sok fehérje vesekárosodást okoz,az megszívja.
Ez is kb. ilyen üzletelős dologból jött. Add el a zöld port,vagy löttyött minél több mebernek, hirdesd h lúgosítani kell,mert különben nagy gáz lesz,lehet h még a világ is összedől!!! És jön a sok pénz,mert az emberek beveszik,sőt terjesztik is!!!
Én nem azt mondom h ne táplálkozzunk egészségesen,de nem kellene minden egyes hülye gazdagodni vágyó ötletgazdának bedőlni! NEm kellene túlzásba vinni a dolgokat!
HA annyira egészségesen akartok élni,akkor miért laktok még PEsten?????? Mert a szmog,meg a fokozódó környezetszennyezés, az egészségtelen munkakörülmények, a megoldatlan lakásviszonyok mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy egyre több ember betegszik meg.Budapest ólomszennyezettsége időnként 27szeresig(!!!!) terjedő mértékben múlja felül a határértékben megadott szintet. A benzpirén - rákkeltő szénhidrogén - szennyezettség gyakran 20-30szorosan lépi túl az engedélyezettet. A légúti asztma előfordulása Budapesten az elmúlt évtizedben a kétszeresére emelkedett. És a mindennapi közlekedésben, ottani élettel előforduló stresszről még nem is beszéltünk!!!!! Szal nekem ne mondja senki h lúgosíts,ezt ne egyél,azt ne egyél....Semmit nem érsz vele,amíg mondjuk a VII.kerületben laksz,vagy vmelyik gyár mellett, b@xhatod a lúgosításodat!!!!
Akkor már vegyük fel a jól bevált Rousseau-i gondolkodást és: "vissza a természetbe". Költözzetek ki a nagyvárosokból, szüntessétek meg a környezetszennyezést,meg a vegyszereket!!! MErt hiába lúgosítasz,ha génkezelt,meg felfújt,meg oltott,meg vegyszeres zöldséggel teszed, a bioban meg megintcsak nem lehet bízni, mivel többször előfordult már h sima vegyszeres élelmiszert címkéztek át,és eladták BIOnak....Mert ugye az is üzlet!!!!!
Szal ennyit erről!!!
Most biztos le fogjátok szedni a fejemet,de nem érdekel,mert szerintem van valami abban amit írtam,még ha nem annyira szép mint a lúgosítás,meg az egészséges életmód,akkor is!
Jah és ne igyatok alkoholt,kávét,teát,cukros löttyöt,ne cigizzetek ...stb.
Ez pont olyan mint a fogyokúra: nem elég nem enni,mozogni is kell!!! Tök mindegy h mennyi zöldséget meg lúgosító szart fogsz magadba tömni,ha mellette stresszben élsz, szívod a szmogot,meg a gyárak füstjét...stb. MAx késlelteted a halálod,amit ebben a világban sztem nem tanácsos...

Még annyit!!!
Látom magam előtt az őseinket, ahogy elejtik a mammutot,aztán mielőtt ennének belőle megszólal valamelyik: " NEm ehetjük meg ezt a mammutot,mert savasít,nekünk pedig lúgosítanunk kell,hogy fittek legyünk a következő vadászatra"
Biztos így történt....És még mindig van emberisééég.....Bár az a tény h legtöbbször nem az ész győz,már az ősidőkben világossá vált,mikor a csököttagyú Homo sapiens lett az "evolúciós kiválasztott" a Neandervölgyi-vel szemben...

(Én is odafigyelek arra h mit eszem,és nem iszom cukros dolgokat,meg sok zöldség meg minden,de azért ez már túlzás...Lassan bogyókat fogunk szedni kajálás helyett,mert abban meglesz minden tápanyag...)
15:17
35
Aug
14
Pocc írta:
A desztillált víz meg nem ajánlatos! Mivel a testünkben,sejtjeinkben is van egy bizonyos ionkoncentráció ill. ezen ionok egyensúlya,amit a deszt. víz sikeresen fel tud borítani!!!
Hogy nektek érthető legyen: Ha nincs ionegyensúly,nem leszel fitt,meg szép,sem egészséges! Szal igyátok csak a sok kitalált baromságot!
A cirtom meg jelentősen meg tudja lökni a gyomor savasodását,de biztos amúgy lúgosít,csak szétmarja a gyomrot!
Ha nem eszel tejterméket megfelelő mennyiségben lúgos de csontritkulásos leszel!!!!
ÉSSZEL EMBEREK!!!!
15:39
36
Aug
16
sayouri válaszaPocc írására:
Köszönjük a "számunkra érthető" magyarázatot, mindenki mást vall, én azt hallottam többször is hozzáértő emberektől, hogy inkább desztillált víz, mint a csapvíz.
A cikkíró nem azt tanácsolta, hogy éhgyomorra igyunk citromos vizet, hanem ÉTKEZÉS ELŐTT ÉS UTÁN, ez sem mindegy.
Ez mellesleg nem diéta, nem nem olvastam, hogy bárki is azt mondta volna, hogy egyik savasít ételt sem szabad megenni, csupán azt, hogy ésszel, kombinálva figyeljünk az egyensúlyra!
Amúgy tény, hogy a rák mellett rengeteg más betegség kialakulásában közrejátszik a szervezet túlzott savassága.
20:51
37
Aug
16
sayouri írta:
1 db "nem" és savasít+ó...
20:53
38
Aug
22
darksecret írta:
"Amúgy tény, hogy a rák mellett rengeteg más betegség kialakulásában közrejátszik a szervezet túlzott savassága."
Valamiben meg kell halni :P
Én a sajtokról és a tésztáról nem tudnék lemondani :P
15:04
39
Aug
27
ismeretlen válaszalucifer8685 írására:
Csak annyit fűznék hozzá, hogy pont a napi sokszor KEVÉS étel bevitele nem hízlal, mivel akkor nem alakul ki a szervezetben a reflex, hogy raktározzon (érzi, hogy úgyis fog kapni), viszont aki rendszertelenül és nagy időközönként eszik, az esetleg könnyebben hízásnak indul...
23:55
40
Aug
28
ismeretlen írta:
Azt nem tudom, a szervezetem mennyire savas, de refluxos vagyok és a gyomorsavam rendszeresen rendetlenkedik, úgyhogy van némi tapasztalatom.
Ami nekem az égbe küldi a gyomorsavam: citromsav (ice teákban van főleg, E330 - nem tudom mennyire egyezik meg a savval, mint ami természetesen a citromban is megtalálható, de van egy sejtésem, hogy nem épp ugyanaz), nem közvetlenül étkezéshez kapcsolódóan evett alma, nyers hagyma, étcsoki, szénsav, bolti szörp, és még tuti van, amit kifelejtek ;)
De egyébként a felsoroltak közül a citromsavon kívül mindegyikre igaz, hogy mértékkel, más ételekkel/italokkal együtt fogyasztva nem bántanak...

Szóval van egy olyan érzésem, hogy most épp ismét valaki jól meg akarja magát szedni az egésszégmániás embereken. Egyébként már betegség is van rá (sajnos most nem jut eszembe a neve), amikor valaki csak nagyon bio ételeket hajlandó enni és túlzásba viszi...
00:06
41
Aug
28
mug írta:
én úgy tudom a desztillált vizet nem szabad inni. ha jól emlékszem megköti a sót a szervezetben vagy valami hasonló.
14:18
42
Aug
29
Jocleyn írta:
Hát nem is tudom... Én csak azt látom, hogy a nagyszüleim húst esznek hússal évek óta és a nagyikám 73, a nagypapám pedig 75 éves!! És olyan egészségesek mint a makk!! /lekopogtam :)/
Én azt gondolom, hogy mindenki úgy lugosít vagy úgy nyomja magába a rengeteg drága multivitamint ahogy nem szégyelli, de az biztos, hogy a hajlam a lényeg! Aki nem hajlamos /a felmenői szempontjából!/ a betegségekre, mint pölö a rák, akkor akkár napi 100 szál cigit is elszívhat és lehet olyan savas, hogy felőlem akár pezseghet is!! :D Most komolyan, a másik nagymamám láncdohányos volt és nem a tüdőrák lett a veszte! Ez egyénfüggő, öröklés és hajlam kérdése...persze attól még: Egészségre fel!!! :))
18:27
43
Sep
27
Peve válaszaJocleyn írására:
Az a lényeg, hogy citromos vizet igyál...ez helyrerakja az evési szokásaidat, én azt vettem észre, hogy ha citromos vizet iszom egész nap- elég fél litert beosztani egy napra, bele 2 db citrom levével-nem kívánom pl. a csokit, az édességeket, több zöldséget, gyümölcsöt eszem, és mindig tudom, mikor kell innom vizet- sima menteset, nem lúgosítottat. A többi- lugosító víz, lugosító porok- csak üzlet.
12:21
44
Oct
07
beoriginal írta:
Sziasztok,
Mi pl a feleségemmel két dolgot teszünk. Nagy általánosságban megpróbáltunk korábban is tisztított vizet fogyasztani, főleg ha nem otthon voltunk, hanem útközben, ezt már szinte alapnak vettük. A múlt hónapban viszont megkaparintottam egy víz ionizátor készüléket, melyel a szervezetnek megfelelő lugos ph vizet lehet előállítani. A hatás egyelőre csak jó közérzetben vehető észre, de ezért már megérte. Jó tudni, hogy a savasságot megpróbáljuk kizárni. A lugos víz mellett pedig mi Reg-Enor-t használunk, nem tudom hallottatok e már róla. Ez a méregtelenítő szer szépen lassan kiszedi a szervezetből a felgyülemlett mérgeket úgy, hogy mellette nem feltétlenül kell sanyargató diétát megtartani. Oda kell figyelni mit fogyasztunk, de nem vészes. Nekünk ez nagyon bevált. A gépet pedig ajánlom mindenkinek, én az enyémről, vagyis az én típusomról csak jókat tudok mesélni! Üdv.
15:40
45
Dec
06
qwertpocok írta:
Sziasztok, én a folyamatosan feljövő gyomorsavamra iszom lúgosított vizet 9,3 ph-st. Először én sem hittem, hogy ez jó lesz és kevesebb gyógyszer kell, de a napi 4-5 ranitidinem lecsökkent 1-2 db-ra :-)

Gyere csatlakozz te is a http://vitalionphplusz.network.hu közösséghez!

Itt találsz egy nagy csomó információt, tapasztalatot a lúgosítással kapcsolatosan. Írd le Te is a véleményed és tapasztalatodat!

HÁZHOZ JÖN A FÜREDI IONIZÁLT LÚGOSÍTOTT IVÓVÍZ!

SŐT! Akár INGYENES SZÁLLÍTÁSSAL is! Infó a közösségi oldalon.
17:55
46
Jan
14
Cacca írta:
Sziasztok...
Látom, hogy vita van a citrom lúgosító hatásával kapcsolatban.

Egy szaklapból idézek:
"Érdekes módon savanyú ételek, pl. a citrom fogyasztása lúgos kémhatást eredményez. Húsok, hal, tej- és gabona termékek savas kémhatást eredményeznek."

Remélem segítettem.
Hali
13:17
47
Mar
10
dunga írta:
A túlsavasodás ellen egyféle gyógymód létezik: a szervezet lúgosítása. Ezt többféle módon érhetjük el, de a legkézenfekvőbb megoldás, ha víz bevitelével biztosítjuk. A megoldás: Igyunk természetesen lúgos, alacsony deutérium-tartalmú ásványvizet! Mint például a PERIDOT, ami praktikus megoldás a maga 8,8 mmol/dm3 lúgosságával és amelynek további jó tulajdonsága (amint azt a Magyar Tudományos Akadémia Geokémiai Kutatóintézete által elvégzett vizsgálat kimutatta) hogy a Peridot ásványvíz deutérium-tartalma mindössze 139 ppm, ami alacsony az átlag vizekhez képest.
Egészséges embernél a nyál enyhén lúgos kémhatású kell, hogy legyen, ill. minél lúgosabb, annál egészségesebbek vagyunk. Dr. Otto Wartburg kétszeres Nobel díjas rákkutató szerint, ha a nyál pH-ja eléri a 8,5-t, akkor szervezetünkben minden rákos sejt elpusztul, ill. nem tud keletkezni vagy szaporodni. Vagyis kézenfekvő a megoldás a daganatos betegségek gyógyításánál: erősen szükséges a szervezet lúgosítása.
PERIDOT, a természetesen lúgos, alacsony deutérium-tartalmú, magyar ásványvíz!
www.peridot.hu
10:09
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés