Divat

Praktikus divat

1612

Egy- két éve már nálunk is feltűntek a bicikliseken és az autók kalaptartóján a sárga, úgynevezett láthatósági mellények, azt hiszem az EU miatt, ott kötelező, de lehet hogy tévedek. A divat hazájában is kampányolnak a mellények mellett, a biztonságosabb közlekedés érdekében. Franciaországban ki is népszerűsíthetné és tehetné trendibbé, ezt az amúgy senki számára nem túl előnyös ruhadarabot, mint Karl Lagerfeld. Egy plakát kedvéért fel is kapta a védjegyévé vált fekete öltönye fölé és napszemüvege mellé ezt a fényvisszaverő csíkokkal díszített mellényt, így kampányolva a biztonságosabb közlekedés mellett.
A plakáton ez a szöveg olvasható: Ez sárga, ez csúnya, ez nem megy semmihez, de megmentheti az életed.

Köszi Lilla!

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások