Divat

Calvin Klein művészete

146

A Vissza a jövőbe című nagy sikerű alkotás óta tudjuk, hogy Calvin Klein alsói a legszexisebbek. A farmerjai a stílus megtestesítői. Plakátjai, hirdetései, reklámjai mindig mesterművek voltak és kihívóak. Legújabb kampányuk szintén ezt a vonalat hozza. Mostani plakátkampányuk a divatot összeházasítja a graffitivel, így művészet születik. Pár napja New Yorkban a Lafayette és a Houston sarkán található Calvin Klein plakátot fokozatosan ellepi a rózsaszín festék.

Első pillantásra úgy gondolhatjuk, hogy valamiféle ellenzéki akcióval állunk szemben, de ez a festékpacsni szerves része a hirdetménynek, ezzel akarják szimbolizálni a modern művészetekhez való vonzalmukat. Mivel New Yorkban december elsején nyílik meg a 60 ezer négyzetméteres New Museum, ahol kizárólag modern alkotásokkal találkozhatunk, így Calvin Klein – vagyis a Clothing Kingpins áruház – és az új múzeum együttműködik és mindketten propagálják a másikat. Egyszerű, feltűnő, hatékony, hiszen még mi is észrevettük.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások