Divat

Fashion Street

89

A Deák téri aluljáróból a Le Meridien Budapest Hotel felé már a lépcsőfokokon olvashatjuk, immár Budapestnek is van olyan utcája, mint Milánónak a Via Montenapoleone, azaz saját  divatutcánk lett. Az Immobilia Zrt. 2001-ben tűzte ki a célt, hogy Budapest is a divatvilág szerves részévé váljék a központi helyen lévő utcában megjelenő divatmárkák, üzletek által. A cég szem előtt tartja a minőségi szolgáltatást, melynek folyamatos betartásáról is gondoskodik, így ők választják ki, milyen cégek legyenek az utcában, az ingatlanok ugyanis egy tulajdonos kezében vannak. Mindehhez szükség volt a kerületi pogármesteri hivatallal való szoros együttműködésre.

A Deák Palotában -mely a divatutca legszebb része- először az Hugo Boss és a Max Mara magyarországi képviselete költözött be, közel ezer négyzetmétert uralva. A patinás Deák Ferenc utcában a felújított homlokzatok, épületek aljában olyan divatmárkák laknak, mint a Lacoste, Benetton, Tommy Hilfiger, Sisley, s.Oliver, Puma, Mexx, a Cream butikban pedig beszerezhetünk Cavalli bőrdzsekit vagy épp Lagerfeld valamelyik ruhakölteményét csodálhatjuk meg a Ferré márka alatt.  A kollekciók ugyanolyan árfekvésűek, mint bármelyik más üzletben a városban, azonban a Fashion Streeten megtalálható boltok különlegessége, hogy ugyanúgy vannak berendezve, mint bármelyik más világvárosban, tehát ugyanazt a képet kapjuk, mint mondjuk Tokióban.

Másik különlegesség, hogy nyílt az utcában egy PUMA Concept Store, ami az egyetlen az országban. Az előremutató design nevében felsőkategóriás darabok kerültek elérhető közelségbe, sátortól kezdve biciklin át a farmerig mindenféle egyedi cucc. A trenddiktálás jellemző a divatutcára egy olyan közegben, mintha külföldön járnánk. Az újdonságokról és az utca híreiről negyedévente olvashatunk a magazinukban, melyet újságárusoknál és az utca üzleteiben is megvásárolható.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások